Echinaid pastilla tova cirera
Echinaid pastilla tova cirera
Referència: TR55
Capsa 50 g. Pastilla suïssa d’equinàcea i vitamina C.
Caramel que afavoreix les defenses de l’organisme de forma natural.
Ingredients: espesant: goma aràbiga; edulcorants: sorbitol, xarop de maltitol, glucòsids de steviol; aigua depurada, àcid cítric, Echinacea purpurea Moench, àcid L-ascòrbic (vit. C), aroma, revestiment: oli vegetal i cera de carnauba; saúc Sambucus nigra L.
L'equinàcea purpúrea potencia el sistema immunitari, estimula l'acció de les cèl·lules encarregades de la defensa de l'organisme. A més és antiinflamatòria, antiflogística i cicatritzant. Útil en cas de refredats i problemes rino-oro-faringis.
La vitamina C reforça la funció dels fagòcits, augmentant la producció d'anticossos. És antioxidant, combatent els radicals lliures. Afavoreix l'absorció del ferro incrementant la taxa d'hemoglobina.
El saüc és útil en les afeccions catarrals rino-oro-faríngies.
Mode d’ús: deixar desfer la pastilla a la boca.
Productor: ESI. Sense certificat d’agricultura ecològica.

Els laboratoris ESI ofereixen una àmplia gamma de complements nutracèutics, fitoterapèutics i dietètics per tractar de forma natural diferents dolències. Productes distribuïts per Trepatdiet des de 1992.

Capsa 50 g. Pastilla suïssa d’equinàcea i vitamina C.
A la mateixa categoria
ESI Fit Activa amb cafeïna
Pèrdua de pes i greix localitzat. Capsa 40 comprimits.
ESI Fit Bloqueja acció prolongada
Disminueix absorció de greixos i sucres. Capsa 60 comprimits.