No Dol gel tèrmic
No Dol gel tèrmic
Referència: TR62
Bossa de gel per aplicar fred o calor. Lumbàlgia, torçades, hematomes, etc.
El No Dol gel tèrmic és una bossa reutilitzable de gel tèrmic que es pot escalfar o refredar segons necessitats, per tal d'aplicar calor o fred en zones localitzades.
Aplicar calor en cas de lumbàlgia, tortícoli, reumatisme, hipotèrmia. Escalfar la bossa al bany maria, submergint-la en aigua bullint durant màxim 5 minuts. Embolicar la bossa amb un drap net i aplicar sobre la zona afectada.
Aplicar fred en cas d'hematomes, torçades, hipertèrmia. Refredar la bossa en el congelador mínim 2 hores. Embolicar la bossa amb un drap net i aplicar sobre la zona afectada.
Productor: ESI.

Els laboratoris ESI ofereixen una àmplia gamma de complements nutracèutics, fitoterapèutics i dietètics per tractar de forma natural diferents dolències. Productes distribuïts per Trepatdiet des de 1992.

Bossa de gel per aplicar fred o calor. Lumbàlgia, torçades, hematomes, etc.
Productes relacionats
A la mateixa categoria
Propolaid pastilla tova eucaliptus
Capsa 50 g. Pastilla suïssa d’acció balsàmica.
Colon Cleanse Lax Flor
Capsa 30 càpsules. Afavoreix el trànsit intestinal i inclueix prebiòtics i vitamines.
StopDep 700
Capsa de 60 tabletes. Per a símptomes depressius, moderats i lleus.
Gelea reial fresca
Aliment segregat per les abelles nodrisses. Conservar en fred. Envàs de 25 g.