Tomàquet sofregit 700 g
Tomàquet sofregit 700 g
Referència: GP17
Envàs 700 g
Tomàquet sofregit casolà ecològic d'alta qualitat, sense gluten i sense sucres afegits. Llest per a escalfar i barrejar amb els teus plats.
Presentació: envàs de vidre amb pes net 700 g.
Preparació: llest per a escalfar i barrejar amb els teus plats de pasta, pizza, etc.
Ingredients: tomàquet, ceba, oli d'oliva verge extra, sal marina.
Al·lergògens: no conté gluten ni lactosa ni cap al·lergogen.
Informació nutricional: 100 g de tomàquet sofregit ecològic aporten 31 kcal i contenen 1.5 g grasses (de les quals 0.5 g àcids grassos saturats), 3.8 g hidrats de carboni (dels quals 2.3 g sucres), 0.4 g fibra, 2.0 g proteïnes i 0.3 g sal.
Productor: Capell. Certificat d'agricultura ecològica ES-ECO-019-CT.
Lliurament a domicili: compra tomàquet sofregit ecològic online i rep-lo còmodament en el teu domicili. Aprofita a incloure altres conserves, així com una extensa gamma de productes ecològics.

Explotació agrària familiar de Bellvís (Lleida) que produeix les seves pròpies conserves de tomàquet i codony des de fa uns 20 anys. Els seus productes es distingeixen per una alta qualitat. Certificació ES-ECO-019-CT.

Envàs 700 g