Aigua micel·lar
Aigua micel·lar
Referència: LI34
Amb aigua de raïm, per a eliminar maquillatge i impureses. Envàs 250 ml.
L'aigua micel·lar ecològica de Lilà es 100% natural i 89% ecològica certificada per bio.inspecta. Conté aigua de raïm, que hidrata la pell i evita que s'irriti. No conté al·lèrgens ni perfum.
Indicacions. Eliminar el maquillatge i les impureses de la pell. Netejar la pell del nadó. Apte per a vegans.
- Dirigit a: adults, nens, bebés.
- Zona d'aplicació: rostre.
- Tipus de pell: tot tipus, inclòs pells sensibles.
Mode d'ús. Aplica a la cara i contorn d'ulls amb un disc de cotó. No cal esbandir.
Ingredients: Vitis Vinifera Fruit Water, Propanediol, Glycerin, Aqua, Sodium Phytate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Levulinic Acid, Sodium Lauroyl Glutamate.
Productor: Lilà Cosmètics. Certificat de cosmètica ecològica bio.inspecta.

Lilà Cosmètics elabora una completa línia de cosmètics ecològics per a la higiene i la cura de pell i cabell, incloent cosmètics per a bebès i cosmètics sense perfum per a afectats de SQM. Establert a Aleny, en un entorn natural del centre de Catalunya. Certificació Ecocert.

Amb aigua de raïm, per a eliminar maquillatge i impureses. Envàs 250 ml.
Productes relacionats
A la mateixa categoria
Sabó de mans sense perfum
Sabó líquid amb àloe vera i glicerina. Dispensador 300 ml.
Oli de calèndula
Oli corporal per a pells delicades o seques. Ideal per a nens i nadons. Envàs 100 ml.
Gel-xampú de civada
Pells seques, èczemes i donar elasticitat. Envàs 750 ml.