In the Mood
In the Mood
Referència: HT02
2on txakra: Svadhisthana. Hibisc i taronja. Capsa 16 sobres.
La col·lecció d'infusions associades als txakres combina la saviesa iòguica amb herbes i espècies per crear mescles delicioses i úniques que ens proporcionin benestar especialment en cadascun dels txakres associats.
La naturalesa del segon txakra o Svadhisthana és la creativitat i està connectat amb el flux d'emocions i l'atracció dels oposats. Sento el flux de vida, el corrent de l'amor i l'excitació corrent entre tots dos. Besa'm. Situat en el melic, activa l'equilibri emocional i el domini de les passions. Permet usar l'energia creativa per a l'artesania, les belles arts i les relacions pures amb els altres.
El txakra In the Mood ecològic combina hibisc i taronja, juntament amb altres aromes.
Ingredients: hibisc 48%, pell de taronja 18%, herba llimona, rosa canina, pebre negre 5%, regalèssia, cardamom, canyella, gingebre, extracte de taronja 1%, clau.
Productor: Shoti Maa. Certificat d'agricultura ecològica DE-ÖKO-003.

Shoti Maa (petita mare) és una marca de Hari's Treasure, empresa holandesa creada en 2008 per cofundadors de Yogi Tea que preserven l'esperit original del projecte. Certificat d'agricultura ecològica DE-ÖKO-003.

2on txakra: Svadhisthana. Hibisc i taronja. Capsa 16 sobres.
A la mateixa categoria
Infusió camamilla + anís
Capsa amb 20 sobres. Insomni, digestió difícil, inflor.
Tisana menstruació
Regula els processos menstruals i alivia el dolor. Capsa amb 20 sobres.