Propolaid pastilla tova eucaliptus
Propolaid pastilla tova eucaliptus
Referència: TR34
Capsa 50 g. Pastilla suïssa d’acció balsàmica.
Caramel que alleugera de diversos problemes hivernals.
Ingredients: espesant: goma aràbiga; edulcorants: sorbitol, xarop de maltitol, sucralosa, aigua depurada; oli essencial d’eucaliptus, oli essencial de menta piperita, oli essencial de pi silvestre, extracte de pròpolis, mentol, revestiment: oli vegetal i cera de carnauba, colorant natural E141 (complex cúpric de clorofil·la i clorofil·lina).
El pròpolis té acció antibacteriana, antiinflamatoria i cicatritzant, propietats que són evidents a nivell de la mucosa de les vies respiratòries altes.
Els olis essencials d’eucaliptus i pi silvestre poseeixen acció balsàmica i efectes benèfics sobre la cavitat oral i les vies respiratòries altes. L’oli essencial de menta aporta una agradable sensació de frescor que s’uneix a la seva acció desinfectant.
Mode d’ús: deixar desfer la pastilla a la boca.
Productor: ESI. Sense certificat d’agricultura ecològica.
Els laboratoris ESI ofereixen una àmplia gamma de complements nutracèutics, fitoterapèutics i dietètics per tractar de forma natural diferents dolències. Productes distribuïts per Trepatdiet des de 1992.
Capsa 50 g. Pastilla suïssa d’acció balsàmica.
Productes relacionats
No es pot enviar la teva valoració de la ressenya
Reportar comentari
Informe enviat
El teu Informe no es pot enviar
Escriu el teu comentari
Ressenya enviada
No es pot enviar la teva ressenya
A la mateixa categoria
Echinaid pastilla tova cirera
Capsa 50 g. Pastilla suïssa d’equinàcea i vitamina C.
Gelea reial fresca
Aliment segregat per les abelles nodrisses. Conservar en fred. Envàs de 25 g.
Cranberry Cyst
Capsa amb 30 tabletes. Per cistitis i afeccions de les vies urinàries.
Ashwagandha
Ashwagandha per al benestar mental. Envàs 30 càpsules de 720 mg.
Vitamina B12
Envàs 100 comprimits mastegables de 1000 µg. Apte per a vegans.