Mousse d'all negre
Mousse d'all negre
Referència: VG105
Mousse d'all negre en conserva. Envàs 100 g.
Mousse d'all negre ecològic
Mousse d'all negre ecològic és una conserva en forma de paté 100% d'all negre. Té un gran poder antioxidant i els beneficis propis de l'all, però a més posseeix l'avantatge que no deixa mal alè, no repeteix ni provoca molèsties digestives.
Presentació: envàs de vidre, pes net 100 g.
Preparació: prendre en torrades o afegir una punta als teus plats, per a obtenir els beneficis de l'all negre.
Ingredients: all 100%.
Al·lergògens: -
Informació nutricional: 100 g de mousse d'all negre ecològic aporten 117 kcal i contenen 0 g grasses (de les quals 0 g saturades), 21 g hidrats de carboni (dels quals 18 g sucres), 2 g fibra alimentària, 8 g proteïnes i 0.04 g sal.
Productor: Vegetalia. Experts en aliments de proteïna vegetal basats en tofu, seitan i tempe, que produeixen a Castellcir des de 1987.
Certificació: certificat d'agricultura ecològica ES-ECO-001-AN.
Lliurament a domicili: compra mousse d'all negre ecològic en línia i rep-lo còmodament en el teu domicili. Aprofita a incloure altres conserves, així com una extensa gamma de productes ecològics.
Vegetalia neix el 1987 produint tofu i altres productes de proteïna vegetal. També distribueix diverses marques de productes ecològics. Certificat d'agricultura ecològica ES-ECO-019-CT i uns altres.
Especificacions
- Vegetarià?
- Vegà
Mousse d'all negre en conserva. Envàs 100 g.
Productes relacionats
No es pot enviar la teva valoració de la ressenya
Reportar comentari
Informe enviat
El teu Informe no es pot enviar
Escriu el teu comentari
Ressenya enviada
No es pot enviar la teva ressenya
A la mateixa categoria
Salsa de tomàquet amb alfàbrega
Salsa de tomàquet amb alfàbrega. Envàs 350 g.
Mandonguilles veganes
Mandonguilles veganes en salsa de tomàquet. Carlota, 425 g.