Aigua de camamilla
Aigua de camamilla
Referència: GI37
Tònic per a pells seques. Envàs 200 ml.
L'aigua de camamilla es pot utilitzar com a tònic facial cada matí i cada vespre, per aconseguir una bona neteja del cutis i eliminar la contaminació a la que estem exposats a diari.
S'aconsella per a pells sensibles i seques, així com per després de l’afeitat. És antiinflamatòria, descongestionant i antibiòtica.
Com a tractament per a pells seques i castigades, i alhora antienvelliment, es pot combinar amb la crema de dia a la camamilla, i amb la crema de nit regeneradora.
Ingredients: Chamomila recutita, Acqua, Sodium benzoate, Potassium sorbate.
Productor: Giura. Certificat de cosmètica ecològica Ecocert.
Cosmètics Giura-Tort neix a Calonge (Girona) en 1992, produint formulacions pròpies que aviat van aconseguir una gran acceptació. El seu tap de suro les fa fàcilment reconeixibles. De producció artesanal, en general a partir de cultius ecològics propis, actualment els seus productes estan certificats per bio.inspecta.
Tònic per a pells seques. Envàs 200 ml.
Productes relacionats
No es pot enviar la teva valoració de la ressenya
Reportar comentari
Informe enviat
El teu Informe no es pot enviar
Escriu el teu comentari
Ressenya enviada
No es pot enviar la teva ressenya
A la mateixa categoria
Condicionador capil·lar
Suavitzant per a desenredar el cabell. Envàs 200 ml.
Sabó de mans sense perfum
Sabó líquid amb àloe vera i glicerina. Dispensador 300 ml.
Crema antiarrugues
Amb hialurònic, argània, macadàmia i karité. Envàs 50 ml.