Gel-xampú d'espígol
Gel-xampú d'espígol
Referència: GI08
Tot tipus de pells. No irrita, ideal nens. Envàs 750 ml.
El gel-xampú d'espígol ecològic és antisèptic, insecticida, cicatritzant i relaxant. L’espígol s’utilitza per a guarir les malalties de la pell. És ideal per a nens i adults, i es pot usar de gel de bany o de xampú per a totes aquelles persones que no necessiten tractaments especials.
Aquest gel-xampú no conté gluten, és vegà i no ha estat testat en animals.
Ingredients: Acqua, Cocoyl methyl glucamide, Cocamidopropyl betaine, Propanediol, Lauroyl myristoyl methyl glucamide and coco-betaine, Sodium cocoyl glutamate, Lavandula angustifolia extract, Lavandula angustifolia oil, Potassium sorbate, Sodium benzoate, Propylene glycol, Sorbic acid, Lactic acid, Limonene, Linalool.
Productor: Giura. Certificat de cosmètica ecològica Bio.Inspecta.
Cosmètics Giura-Tort neix a Calonge (Girona) en 1992, produint formulacions pròpies que aviat van aconseguir una gran acceptació. El seu tap de suro les fa fàcilment reconeixibles. De producció artesanal, en general a partir de cultius ecològics propis, actualment els seus productes estan certificats per bio.inspecta.
Tot tipus de pells. No irrita, ideal nens. Envàs 750 ml.
Productes relacionats
No es pot enviar la teva valoració de la ressenya
Reportar comentari
Informe enviat
El teu Informe no es pot enviar
Escriu el teu comentari
Ressenya enviada
No es pot enviar la teva ressenya
A la mateixa categoria
Xampú a la mel 500 ml
Indicat per a cabells secs, tintats o amb permanent. 500 ml.
Oli de calèndula
Oli corporal per a pells delicades o seques. Ideal per a nens i nadons. Envàs 100 ml.
Crema de mans a l’àloe vera
Crema desinfectant i suavitzant, d’excel·lents propietats. 50 ml.
Sabó de mans sense perfum
Sabó líquid amb àloe vera i glicerina. Dispensador 300 ml.
Pack eco nadons
Xampú-gel, crema hidratant i crema bolquer ecològics de Lilà. Inclou 5% dte.