Marialluïsa
Marialluïsa
Referència: HM068
Bossa de fulles, 10 g.
La Marialluïsa (Lippia Citriodora), és una planta amb fulles aromàtiques que s'utilitza per les seves propietats digestives i relaxants. Ajuda a alleujar problemes de digestió i promoure una sensació de calma i benestar. La Marialluïsa és rica en olis essencials i compostos saludables, la qual cosa la converteix en una opció beneficiosa per al benestar general.
Presentació: bossa de 10 g.
Preparació: afegir una cullerada de fulles a 200 ml d'aigua a punt d'ebullició, deixar reposar 5 minuts i filtrar.
Ingredients: Fulles de verbena olorosa procedents d'agricultura ecològica.
Al·lèrgens: -
Productor: Herbes del Molí. Certificat d'agricultura ecològica ES-VA-AE.
Lliurament a domicili: compra verbena olorosa ecològica online i rep-la còmodament a casa teva. Aprofita per incloure altres herbes medicinals, així com una àmplia gamma de productes ecològics.
Herbes del Molí és un productor alacantí d'herbes medicinals ecològiques. Fundat per 3 joves que van recuperar un molí amb 500 anys d'història i es van especialitzar en el cultiu, recol·lecció, assecat, destil·lació i processos de transformació de les plantes medicinals. També produeixen sobres d'infusions amb la marca Artemis. Certificació ES-ECO-020-CV.
Bossa de fulles, 10 g.
Productes relacionats
No es pot enviar la teva valoració de la ressenya
Reportar comentari
Informe enviat
El teu Informe no es pot enviar
Escriu el teu comentari
Ressenya enviada
No es pot enviar la teva ressenya
A la mateixa categoria
Choco Chai
Xoco chai, mescla de cacau i espècies per a infusió. Artemis, capsa amb 20 sobres.