Ceba tendra
Ceba tendra
Referència: FV10
Ceba tendra ecològica. Origen: Alt Penedès.
Ceba tendra ecològica
Ceba tendra ecològica conreada a l'Alt Penedès.
Bulb d'Allium fistulosum L. És alcalinitzant. Se'l considera aliment medicina a causa de les següents substàncies, comuns a la ceba encara que en menor quantitat:
Oli essencial, mescla de més de cent substàncies entre les quals destaquen el disulfur d'alil i el tiosulfinat.
Flavonoides, entre els quals quercitina. Els flavonoides afavoreixen la circulació sanguínia i impedeixen la formació de coàguls, alhora que eviten l'arteriosclerosi.
Enzims, com les oxidases i les diastases, que afavoreixen la digestió.
Glucoquina, que redueix el nivell de glucosa en sang, sent beneficiosa en cas de diabetis.
Indicacions:
Vegeu la descripció de la ceba, doncs són comunes encara que amb menor intensitat en el cas de la ceba tendra. A manera de llistat: afeccions respiratòries, asma bronquial, arteriosclerisi i afeccions coronàries, afeccions renals, diabetis, afeccions hepàtiques, càncer d'estómac i de còlon.
Preparació: la forma ideal de consumir-la és crua per obtenir el màxim benefici, podent-se consumir no només el bulb sinó també fulles i tija. També es pot prendre rostida acompanyada d'alguna salsa.
Certificat d'agricultura ecològica ES-ECO-019-CT.
Ceba tendra ecològica. Origen: Alt Penedès.
No es pot enviar la teva valoració de la ressenya
Reportar comentari
Informe enviat
El teu Informe no es pot enviar
Escriu el teu comentari
Ressenya enviada
No es pot enviar la teva ressenya
A la mateixa categoria
Carbassa
Carbassa ecològica. Origen: Pla d'Urgell. Pes aprox 1.5 kg. Preu 2.40 €/Kg *.
Mongeta tendra
Mongeta tendra ecològica varietat Perona o Helda. Origen: Montsià o Granada.
Col lombarda
Col lombarda ecològica. Origen: Alt Penedès. Pes aprox 1.5 kg. Preu 3.20 €/Kg *.