GI09
Pells seques, èczemes i donar elasticitat. Envàs 750 ml.
Són els últims en estoc!
Data disponibilitat:
En comprar aquest producte pots obtenir fins a 3 ecopunts.
El gel-xampú de civada ecològic és antisèptic, afavoreix la circulació capil·lar i dóna elasticitat a la pell. La civada, pel seu alt contingut en midó i vitamines A, B1, B2, PP i D, és essencial per a la cura de la pell. Pel seu pH es pot usar diàriament, particularment els nens.
Aquest gel protegeix d'infeccions i millora les taques en la pell, sent recomanable per a totes les persones amb problemes dèrmics, sequedat, èczemes, o simplement per evitar-los.
Aquest gel-xampú és vegà i no ha estat testat en animals.
Ingredients: Acqua, Cocoyl methyl glucamide, Cocamidopropyl betaine, Propanediol, Avena sativa kernel extract, Lauroyl myristoyl methyl glucamide and coco-betaine, Sodium chloride, Sodium cocoyl glutamate, Pelargonium graveolens flower oil, Potassium sorbate, Sodium benzoate, Propylene glycol, Sorbic acid, Lactic acid, Linalool, Geraniol.
Productor: Giura. Certificat de cosmètica ecològica Bio.Inspecta.
Desenvolupat per Jaime Rodriguez